...Followers...

Thanx Coz Sudi Singgah...Jangan Lupa Follow & Tinggalkan Komen...Satu Pun Tak Per...Heheh...Sayang Uols!

:::Hello Everyone:::

Selamat Datang Ke Intanz Handmade Shop
Untuk Melihat Readymade Item Sila KLIK SINI

Pengurusan Pos Hanya Pada Hari SELASA & KHAMIS
*JUALAN ONLINE KINI DIBUKA*






Addicted!!! Applique design!!!


Sebelum ni biasa buat applique guna mesin sulam aje. Tak pernah lagi buat free motion ataupun freely macam ni. Rupanya lagi best!!! Asalnya ada satu kawan yang post di fb group kami dengan design bunting. Lepas tu sidai-sidai baju pulak. Dari tak melayan, akhirnya terjebak sudah!!! Viral dah kat group kesayangan saya nih! Haha. Masa nilah rasanya mula sayang balik dengan perca-percaya. Terus bukak almari cari balik perca. Saya memang jenis suka simpan perca walaupun belum pasti nak buat apa simpan banyak-banyak. Kali ni tak ada masalah lagi! Jangan membazir hehehe...



Saya buat wrislet menggunakan plain linen. Ditambah dengan batting dan interfacing supaya nampak lebih padat.

Harus diingat yer kawan-kawan, walaupun ianya ada menggunakan elemen perca, jangan pula harganya serendah perca juga. Sebab dalam handmade, bila dah jadi produk memang nilainya akan berubah. Walaupun hanya perca, kita tambah aksesori di sana sini supaya nampak lebih eksklusif. Jangan lupa untuk mengikuti segala update mengenai produk terbaru saya di Intanz Handmade . Di sini saya akan update semua produk baru yang available for sale. Jangan lupa follow saya di Instagram .
LIKE! LIKE! LIKE!


LIKE MY PAGE!

0 komen terkiut:

Post a Comment

Kata Mereka Yang Super Cool

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Friendship tickers
COPYRIGHT@SEGALA ISI MILIK INTANZ HANDMADE SHOP